FAQ

1) W jaki sposób najszybciej otrzymam pomoc?

Najłatwiej i najszybciej można się z nami skontaktować poprzez e-mail:
- sprzedaz@aspel-ntime.com.pl (handel),
- serwis@aspel.com.pl (serwis),
- marketing@aspel.com.pl (reklama, marketing, usługi zewnętrzne).


2) Jak mogę uzyskać informacje nt. ceny danego produktu? Jak mogę złożyć zamówienie?

Należy wysłać zapytanie na adres e-mail: sprzedaz@aspel-ntime.com.pl. Następnie Biuro Obsługi Klienta przygotuje ofertę cenową, na podstawie której można – również drogą mailową – złożyć zamówienie.

 

3) Jakie są opcje dostawy zamówienia?

Drobne zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. W przypadku większych zamówień kwestia dostawy jest ustalana indywidualnie z klientem. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy ASPEL-NTIME (Os. H. Sienkiewicza 33, 32-00 Zabierzów).

 

4) Jak wygląda kwestia szkolenia produktowego oraz przeglądów technicznych?

Przy zakupie naszych produktów istnieje możliwość zorganizowania szkolenia z ich obsługi, które prowadzą nasi pracownicy. Więcej informacji nt. warunków (czas, koszt, itp.) można użyskać w Biurze Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sprzedaz@aspel-ntime.com.pl.

Natomiast w sprawie przeglądów technicznych naszego sprzętu można kontaktować się z Działem Serwisu pod adresem e-mail: serwis@aspel.com.pl.